Táborsko 2017

Ve dnech 31.8.2017 - 3.9.2017 jsme se zúčastnili cyklovýletu s BoJi sportem v okolí Táborska. Ubytováni jsme byli v Pracově patřícímu k Radimovicím u Želče blízko Sezimova Ústí. Rekreační středisko to bachařům za odměnu? Ubytování solidní, i když poplatné své době. Stravování výborné, ráno ne pomazánka, ale švédské stoly jak se patří na pořádný hotel, večeře chutné, i když bez zákusků. Alespoň jsem tentokrát vyjímečně nepřibral. Večery posezení v baru, pivečko, vínečko, bezva. Místa dost.Počasí stálo za prt. Nevím, kdo ho objednával. BoJi jej měl vždy super. Asi na to už nemá...Ve čtvrtek 1. den cykloturistika na JJZ Táborskou pahorkatinou, t.j. na Sezimovo Ústí, Planou nad Lužnicí, Soběslav a SZ zpět. Jak je již mým zvykem, trasy jsem měl připravené předem. Reflektoval jsem BoJi návrh ze začátku a ke konci okruhu, ale ty pytlíky jsem zkacoval tak, abychom ujeli denně do 80 km. První odpoledne tedy 50 km. Po prvním sjezdu od ubytování k Sezimovu ústí jsem peloton ztratil, takže jsem jel sám. Peloton totiž jel přede mnou a na první odbočce zakufroval. Míla i Novotňáci s pelotonem.Tož tak. Druhý den v pátek celý den lilo, takže byl náhradní program bez kol prohlídkou již známého Tábora. Ale podzemí jsme neviděli, takže jsme si jej prohlédli, i na věž Kotnov vystoupili. Odpoledne procházkou po Sezimově Ústí, kde jsme si prohlédli letní vilu Dr. Edvarda Beneše, jeho hrobku i památník. K večeru bazén na ubytovně. Třetí den v sobotu se dalo jet na kole, takže v plánu byl okruh ZZS Jistebnickou pahorkatinou. Jistebnicko, Milevsko, Stádlecký řetězový most, podél Lužnice co to šlo (Bejšovcův mlýn) a přes Malšice zpět. 80 km. Poslední den v neděli všichni podlehli dojmu, že bude pršet, i když pomalu ráno přestávalo a jeli na výšlap k Červenému Hrádku. Já i Bohouš každý zvlášť jsme jeli kolmo trasu JJV Křemešnickou vrchovinou. Kozí Hrádek, Choustník (hrad), Tučapy a zpět přes Planou nad Lužnicí. Když začal 1. déšť schoval jsem se ve 12.30 v Plané na oběd. Druhý déšť mne zastihl už doma. Takže za celý pobyt jsem vytáhl pláštěnku pouze na výšlapu v Táboře. Na kole ne. Poslední den ujeto 43 km dopoledne. Foto včetně mapek ilustruje naše a moje putování Táborskem.